زندگی، رشته‌ای پیوسته از دلایل است. شاد بودن، آرامش، آسودگی از دلایلی هستند که ما در زندگی روزمره در تلاش برای به دست آوردن آن هستیم و دلایل هستند که بینش زندگی ما را شکل می‌دهد. بینش زندگی می‌تواند بر اساس خردمندی باشد.

خردمندی را می‌توان سبک و سلیقه‌ای دانست که هر شخص برای زندگی انتخاب می‌کند. اولین خردمندی انسان ورود ابزار به زندگی برای رسیدن به حس آرامش و آسودگی بوده است. خردمندی در تفاوت دیدگاه هم تعبیر می‌شود. خردورزی در گام‌های دیگر، انسان را به سمت خلق ابزار پیشرفته‌تر سوق داد و امروز، انسان می‌تواند با استفاده از ابزار هوشمند زندگی آسوده‌تری را تجربه کند.

ابزاری که حضور آن‌ها در زندگی ما، دیگر کم‌کم رنگ و رویی مدرن به خود گرفته‌ و در کنار هم قرارگرفتن آن‌‌ها مثل نت‌های نوشته‌شده یک سمفونی تمام عیار جریان زندگی را روایت می‌کند. دوو به‌عنوان برندی جهانی سعی داشته تا در نواختن این سمفونی که نوایی از آرامش و تجربه دلچسب زندگی است، پیشتاز باشد.

سمفونی هوشمندی که ساخته و پرداخته طراحان ایرانی است، تکیه بر دانش اصالتا کره‌ای برند دوو دارد. این طراحی مطابق با سلیقه غالب افراد جامعه است. سمفونی هوشمند زندگی تو، در بر گیرنده تکنولوژی و طراحی منحصر به فرد با دانش جهانی و با تکیه بر فرهنگ ایرانی است.

دوو، سبک زندگی برتر جهانی را انتخاب می کند. در دوو با درک نیاز خانواده ایرانی، دست به تولید محصولاتی می‌زنیم که آرامش، راحتی در استفاده را به خانه می‌آورد.

اما نگاه به تفاوت‌های زندگی خانواده ایرانی، چطور در محصولات دوو قابل درک است؟ طراحان دوو، خلاقیت را در کنار درک بینش زندگی و فرهنگ ایرانی به کار گرفته‌اند و نتیجه این خلاقیت، تولید لوازم خانگی در سبک زندگی جهانی براساس دو بینش زندگی Ocean و Studio است.

بینش زندگی دوو به سبک Ocean

تفکر طراحی به سبک جهانی با در نظر گرفتن ابعاد خاص زندگی ایرانی، محصولی پدید می‌آورد که بر سه اصل پایداری، هوشمندی و طراحی بر اساس نیاز مصرف‌کننده استوار است. این بینش زندگی دوو در طراحی و تولید محصولات سری Ocean است. این سبک با توجه به اکوسیستم جاری در اقیانوس، از عمق، ژرفا، زیبایی و آرامش آن بهره گرفته ‌است. توجه به کوچک ترین جزئیات در طراحی، باعث طراحی و تولید لوازم خانگی می‌شود که از هر دید، منحصر به فرد، پایدار و قدرتمند است. بخشی از این بینش، از دل گذشته و فرهنگ ایرانی می‌آید و بخشی دیگر، تکنولوژی روز را اهرمی برای هوشمندی کرده‌است. بینش دوو به سبک Ocean مناسب پرستیژ خانواده ایرانی است. Ocean یادآور قدرتمندی اقیانوس در عین پایداری و زندگی بخشی است.

سری Ocean مانند دیگر محصولات دوو آسایش و راحتی را دنبال می‌کند. این آسایش حتی در کوچک‌ترین جزئیات طراحی محصول و ویژگی ها نیز قابل لمس است. یکپارچگی طراحی و تکنولوژی در این سری از لوازم خانگی دوو، نمادی است از لحظه های پیوسته زندگی.

بینش زندگی دوو به سبک Studio

سبک زندگی جهانی، فراتر از یک فرهنگ خاص و در راستای تعادل بوده و در این مسیر، خطوط Studio استایل زندگی شما را دگرگون می کند. Studio برای کسانی طراحی شده است که دید جدید در برخورد با چالش‌های زندگی دارند. خطوط به کار برده شده Studio نشان‌دهنده سازگاری بالا در شرایط مختلف برای داشتن سبک زندگی منحصر به فرد است. تکنولوژی به روز در کنار حداکثر تلاش در کاهش هزینه های زندگی، الهام‌بخش سری Studio محصولات دوو هستند. Studio، سمفونی نوآورانه و جدیدی است که معنای زندگی مدرن را در زندگی ما پررنگ‌تر می‌کند. تفاوتی ندارد که این سمفونی را می‌شنوید، می‌بینید یا طراوت آن را حس می‌کنید. Studio، هنر طراحی ایرانی را به تکنولوژی جدید جهانی گره زده‌است.

طراحی مینیمال سری Studio لوازم خانگی دوو، نشان‌دهنده خرد‌ورزی پیشرفت و سبک زندگی رو به جلو است. شخصی را نشان می‌دهد که در ابتدای راه زندگی قرار دارد. می‌خواهد گام به گام پیشرفت را در زندگی خود حس کند و به دنبال تکامل در همه ابعاد است.

Studio روایتگر زندگی کسانی است که آرامش را در تنهایی می‌بینند و یا به تازگی پای در جاده زندگی مشترک گذاشته‌اند. روایت خطوط Studio هارمونی زندگی در شرایط مختلف را متعادل می‌کند. Studio آغاز روایت زندگی خلاقانه است و در عین حال، تکنولوژی های روز دنیا را شامل می‌شود.

در نهایت بینش زندگی به سبک دوو

خلق یک ابزار جدید برای زندگی با آرامش بیشتر و متناسب با سبک زندگی هر شخص، چالش های بسیار زیادی به همراه دارد و در عین حال لذت‌بخش است. امروز، ماجرای این خلق تجربه از قلب ایران و به دست طراحان ایرانی آغاز می‌شود. ما در این راه، از شرق تا غرب جهان را کاوش کردیم تا بتوانیم فرهنگ ایرانی را با کیفیت بالا و تکنولوژی به روز، معنای تازه‌ای ببخشیم. تکنولوژی‌ها در این راه همراه ما بوده‌اند و در نهایت، درک نیاز مصرف‌کننده به عنوان مهم ترین چراغ راه ما در راستای طراحی نوین به سبک جهانی بوده است.