انتخاب و خرید لوازم خانگی که حداقل برای یک دهه بخشی از زندگی و ابزار مورد استفاده شماست یک چالش بسیار مهم برای مصرف‌کنندگان در ایران است. حل این چالش بسیار مهم به خصوص برای ابزاری که قیمت کمی هم ندارند، نیازمند آن است که تولید کنندگان از خود شجاعت به خرج داده و امکاناتی را در اختیار خریدار قرار دهند که نشان‌دهنده همگامی آنها با مصرف‌کننده باشد.

از شرکت در نمایشگاه‌های لوازم خانگی در شهرهای مختلف گرفته تا ایجاد نمایشگاه و فروشگاه دائمی در نقاط مختلف شهر، نقاط تماس همواره مورد توجه تولید‌کنندگان لوازم خانگی قرار گرفته است. با این وجود لوازم خانگی دوو برای این که شرایط را در انتخاب محصول تحصیل کرده و خرید مطمئن انجام دهد، در اقدامی شجاعانه «خدمات گارانسی» را ارائه کرده است.

گارانسی، نماد همگامی تولید کننده و مصرف کننده

شاید تهیه لیست از ویژگی‌ها و قابلیت‌های یک ابزار تازه طراحی شده کار سختی نباشد. با این وجود اگر بخواهیم کاملا دقیق صحبت کنیم، لیست‌ها در نهایت فراموش می‌شوند و مصرف‌کننده در نهایت بسته به نیاز خود از دستگاه استفاده می‌کند. در این شرایط تولیدکننده اگر در مراحل طراحی، تولید و ارائه خدمات پس از خرید تمامی نکات را در نظر گرفته باشد و دقیقا متناسب با سبک زندگی رایج در ایران پیش رفته باشد، می‌تواند اقداماتی شجاعانه‌تر از تهیه لیست‌ها انجام دهد. در این مرحله خدمتی معرفی می‌شود که نه راهنمای شما در فروشگاه، بلکه همراه شما در خانه است.

گارانسی خدمتی ارائه شده از سوی لوازم خانگی دوو است که قابلیت عودت یا تعویض دستگاه در صورت عدم رضایت از محصول فعلی را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد. این اقدام برآمده از تفکری است که در تمامی مراحل طراحی و تولید محصول، مصرفکننده را اولویت خود قرار داده است.

حل چالش انتخاب محصول با گارانسی

گارانسی به مصرف‌کننده این حق را می‌دهد که پیش از بهره‌برداری قطعی، محصول را در شرایط زندگی خود تست کرده و در صورت رضایت، استفاده از آن را ادامه دهد. در این مدت شما می‌توانید بارها از دستگاه خود استفاده کرده و از عملکرد آن مطمئن شوید. همچنین خریدار این حق را دارد که در صورت عدم تمایل به استفاده از لوازم خانگی این برند، وجه خرید را پس بگیرد.

این راهکار حل چالش انتخاب محصول که توسط برند دوو در صنعت لوازم خانگی ایران روی داده است، نه فقط یک اقدام در راستای رعایت حقوق مصرف‌کننده بلکه هموار‌کننده مسیر طراحی و تولید لوازم خانگی با اولویت‌بخشی به نیاز مصرف‌کننده است.

مزایای گارانسی

گارانسی یا قابلیت تعویض یا عودت محصولات دوو در بازه زمانی 30 روزه می‌تواند مزایای زیر را برای مصرف‌کننده ایرانی به همراه داشته باشد.

  • نیاز‌سنجی و امکان لمس تکنولوژی روز دنیا در زندگی روزمره
  • قابلیت قرار‌گیری محصول در محل نصب و بررسی دکوراسیون خانه
  • تعویض دستگاه در صورت هرگونه خرابی و یا خارج شدن از حالت اولیه
  • امکان استفاده چند باره از محصول بدون محدودیت در این بازه زمانی

در واقع می‌توان گفت که ارائه خدمات گارانسی از سوی برند دوو نشان‌دهنده اطمینان این سازنده لوازم خانگی از محصولات خود و ارائه کالای باکیفیت به مصرف‌کنندگان است.

سخن پایانی

انتخاب و خرید لوازم خانگی به امری بسیار مهم تبدیل شده است و خریداران به دنبال خرید با بالاترین کیفیت هستند. لوازم خانگی دوو برای ایجاد امکان انتخاب آسوده مصرف‌کنندگان، خدمات گارانسی را ارائه کرده است که با کمک آن، مصرف‌کننده تا 30 روز بعد از خرید امکان عودت یا تعویض دستگاه را دارد.